מי אני?
מהי משמעות הקיום?
למה נולדתי?
למה אני כאן?
למה אנו סובלים?
מהי מערכת היחסים שלי עם שאר האנושות?
מהו הטבע האמיתי שלי?
במוקדם או במאוחר כל אדם שואל עצמו את השאלות הללו, שאותן נוכל לתמצת בשאלה המהותית מכל, שהיא: לשם מה כל זה?
האדם הממוצע ממלא את ימיו…
קראו עוד
קראו עוד
הנחת היסוד שלנו היא שביכולתנו למצוא את התשובות לשאלות הקיומיות הללו, אך יכולת זו אינה מתממשת בדרך כלל. הטבע מפתח את האדם רק עד נקודה מסוימת ואז משאיר אותו לא גמור, בדיוק כפי שהוא יוצר חיטה אבל לא לחם, חלב אבל לא חמאה, ענבים אבל לא יין. וכפי שניתן לשכלל את תפוקת הטבע באמצעות…
קראו עוד
קראו עוד
“בית הספר הבינלאומי למודעות עצמית למען התפתחותו ההרמונית של האדם“ הינו ארגון שמבוסס על מכלול של ידע עתיק המכוון להתפתחות, גדילה, ואבולוציה אישית. הידע שנרכש מושתת על לימוד עצמי מעשי מנקודת ראות של התפתחותו האפשרית של האדם, באמצעות עבודה בו–זמנית על ארבעת ממדי הקיום: הגופני, הרגשי, האינטלקטואלי, והרוחני…
קראו עוד
קראו עוד
עבודת ההתפתחות אינה מאמץ אישי בלבד, אלא גם תרגול שנעשה בקבוצות. עיקרון זה מבוסס על הרעיון שהמגע עם חיים חדשים, חיים אמיתיים, יכול להתקיים רק תודות למאמץ משותף של קבוצת אנשים אשר מקבלים הכוונה מאדם שיש ברשותו הידע והכלים שמאפשרים את ההתפתחות של התודעה…
קראו עוד
קראו עוד
כל מי שאי פעם יצא למסע, יודע כמה זמן ומשאבים יכולים לחסוך מפה ומצפן. ב“דרך“, המאמן הוא זה שמורה על הכיוון. יש ברשותו את הידע והכלים כדי להביא אותנו אל יעדנו באופן המהיר ביותר.
מהי החשיבות של למצוא מאמן?…
קראו עוד
קראו עוד
מייסד בית הספר הבינלאומי למודעות עצמית הינו פטריציו פאולטי, מאמן בינלאומי בעל יותר מארבעים שנות ותק של חקירת הטבע האנושי והפוטנציאל הגלום בו. בשלושים השנים האחרונות פאולטי מקיים סמינרים לקהלים גדולים העוסקים ברעיונות מתחומי הפילוסופיה, אמנות, מדע וכלכלה…
קראו עוד
קראו עוד
התחברתי לחלומות הילדות שלי…
אחד הרעיונות שנגע בי מאוד, הוא שאני יכול להיות הארכיטקט של עצמי, שהדברים לא חייבים להיות כמו שהם, שאפשר להמציא את עצמי מחדש.
לראשונה פגשתי את התפיסה הרחבה, שלוקחת בחשבון את מכלול החיים, את כל התחומים – מהמשפחה והקריירה, מהפיננסים לרוח.
שאלות מסוג “איזה חיים אני רוצה לחיות? איזו עבודה אני רוצה שתהיה לי? איזה יחסים אני רוצה שיהיו לי עם אשתי? איזו בריאות אני רוצה?” – כל אלה הפכו להיות למצפן… שבהמשך הוביל אותי לשאלות עמוקות עוד יותר: “מה באמת גורם לי להיות מאושר? מה באמת חשוב לי? מה הייעוד שלי?”
אין ברשותי די מילים כדי לתאר את המגוון והעומק של הרעיונות אליהם נחשפתי, שהשפיעו עליי ועיצבו מחדש את חיי… זה תהליך שנמשך כל העת….מבין כל הדברים שלמדתי במהלך התקופה הזו נטמעו בי מספר רעיונות שעוצמתם, ישירותם ותרומתם לחיי, הפכה אותם מרכזיים וחשובים עבורי לאין ערוך. אני אוהב אותי, תודה חיים, אני כאן.
הבנתי שאני מחויב לעצמי להוקיר ולנצל את החיים טוב ככל האפשר. התרחבות התובנה הזו בתוכי עוזרת לי לעצב את סיפור חיי, הנרטיב שלי, כמרחב של הזדמנויות שרק הולכות וגדלות.
מאז שאני זוכר את עצמי היו לי שאלות שלא קיבלו תשובות…לח ה אף אחד לא מצליח להסביר לי למה אנחנו חיים? איך זה שיש אנשים שמסוגלים לעשות דברים שאחרים לא יכולים? איך אני יכול להשתפר? וניסיתי להשתפר. וככל שהשתפרתי כך הייתי יותר לבד ופחות מסופק. המתנה הכי גדולה שקיבלתי מפאולטי… לימוד 8 השדות ומודל המודעות הספרית.. מפתחות הע1שר…התבוננות, מדיטציה וOMM… המון הבנה ותשובות, חוויות מיוחדות של יכולת בלתי רגילה ורגעי חסד של אושר ושקט..
המתנה הכי גדולה שקיבלתי מהמפגש עם פאולטי היא פיתוח הרגישות שלי כלפי עצמי ומכאן גם כלפי מי שמולי… היכולת המוגברת שלי לפרט ולהגיע כתוצאה מכך ליתר דיוק, איפשרה לי לראות באופן בהיר יותר ורגיש יותר את האחר, כך פיתחתי מיומניות תקשורת טובות יותר שאפשרו לי להיטיב עם עצמי ועם האחרים
אחרי שנים בהייטק, בקצב יום מטורף ״כי צריך״ שנסגרה אחריי הדלת האחרונה, פגשתי את פאולטי חודשיים אחרי, כבר העזתי לחלום על שינוי. שם למדתי להכיר את עצמי, להקשיב ללב ובעיקר לשחרר את הפחד. פאולטי אומר ״שהחופש האמיתי הינו פנימי״. היום, כבעלת חברה, אני מבינה שהדרך להצלחה ועצמאות חיצונית חייבת להתחיל בעבודה הפנימית. היכולת להגשים מדי יום את השאיפות שלי, מאפשרת לי לחיות חיים מלאים יותר, והופכת אותי בפשטות לאדם שלם, רגוע ובעיקר שמח יותר
בזכות הידע של פאולטי לקחתי את ההזדמנות של פיטורים ממקום עבודה אחד להקמת עסק מצליח בקונספט שלא היה קיים מעולם בארץ, שתורם ומביא ערך עצום לסביבה בעבודה עם החברות הגדולות ביותר בישראל
הידע של פטריציו מאפשר לי להתמודד עם הלחצים היומיומיים, להתנגד לחלקים שמחלישים אותי, לשחור על האורך רוח הנדרש ולהפוך את היומיום שלי למהנה ומלא בשמחה
בזכות הלימוד של פאולטי עשיתי הסבה מקצועית ובגיל 30 התחלתי מסלול של לימודי רפואה והפכתי לרופאת משפחה. אני מובילה פרוייקטים ברמה הארצית בתחום רפואת אורחות חיים עם השפעה על מאות אנשים ואני מנסה להשפיע כמה שאני יכולה על העולם סביבי כדי לקדם ערכים שחשובים לי…
בית הספר הבינלאומי למודעות עצמית פועל באמצעות מערכת שלמה של שיטות וטכניקות פסיכו-פיזיות, על שלושת הרמות של המכונה האנושית: המוטורית, הרגשית והשכלית.
מערכת זו מאפשרת למי שבאים איתה במגע, להתקדם בעבודת המודעות העצמית המנחה אותם לעבר ראייה ברורה יותר של עצמם, ביחס למרחב, לסביבה, לחברה ולהווייתם.
עבודת בית הספר יוצאת מנקודת ההנחה שהאדם במורכבותו חסרה לו…
קראו עוד
קראו עוד
עבודת ההתפתחות אינה מאמץ אישי בלבד, אלא גם תרגול שנעשה בקבוצות. עיקרון זה מבוסס על הרעיון שהמגע עם חיים חדשים, חיים אמיתיים, יכול להתקיים רק תודות למאמץ משותף של קבוצת אנשים אשר מקבלים הכוונה מאדם שיש ברשותו הידע והכלים שמאפשרים את ההתפתחות של התודעה.
אף על פי שניתן להיחשף לקטעי רעיונות של עבודה זו במידה מסוימת באמצעות ספרים או באינטרנט, ניתן לחוות אותם במלואם רק תודות לעבודה קבוצתית. רעיונות אלה מועברים מבית ספר אחד למשנהו דרך שושלת ארוכת שנים. בעבודה קבוצתית מאורגנת, נוצרים תנאים שבהם ניתן ליישם ולוודא את אמיתות הרעיונות הנלמדים, שלא ניתן להבינם בדרכים אחרות. זוהי גישה שמסתמכת מאוד על תפקוד בתוך קבוצה. ההזדמנות לחלוק את החיפוש הזה עם אחרים, למזג את נקודות המבט והתובנות של סוגים שונים של אנשים ולגלות דברים שלבדנו לא ניתן לגלותם – אלו ועוד, הן הסיבות לעבודת קבוצה
עבודת ההתפתחות אינה מאמץ אישי בלבד, אלא גם תרגול שנעשה בקבוצות. עיקרון זה מבוסס על הרעיון שהמגע עם חיים חדשים, חיים אמיתיים, יכול להתקיים רק תודות למאמץ משותף של קבוצת אנשים אשר מקבלים הכוונה מאדם שיש ברשותו הידע והכלים שמאפשרים את ההתפתחות של התודעה.
אף על פי שניתן להיחשף לקטעי רעיונות של עבודה זו במידה מסוימת באמצעות ספרים או באינטרנט, ניתן לחוות אותם במלואם רק תודות לעבודה קבוצתית. רעיונות אלה מועברים מבית ספר אחד למשנהו דרך שושלת ארוכת שנים. בעבודה קבוצתית מאורגנת, נוצרים תנאים שבהם ניתן ליישם ולוודא את אמיתות הרעיונות הנלמדים, שלא ניתן להבינם בדרכים אחרות. זוהי גישה שמסתמכת מאוד על תפקוד בתוך קבוצה. ההזדמנות לחלוק את החיפוש הזה עם אחרים, למזג את נקודות המבט והתובנות של סוגים שונים של אנשים ולגלות דברים שלבדנו לא ניתן לגלותם – אלו ועוד, הן הסיבות לעבודת קבוצה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.