בית הספר הבינלאומי למודעות עצמית

Risorsa-1.png

הריפוי בידיים שלנו

ערנות, מוטיבציה, אפילו מחשבה בריאה ויצירתית שיודעת לפתור בעיות, כל אילו תלויים במצב האנרגטי שלנו. סובלים מעייפות ? חוסר במוטיבציה? קושי לנוע לעבר הדברים החשובים? קושי לקחת החלטות ? כפי הנראה שהמצב הפנימי שלנו לא מאוזן מבחינה אנרגטית . במסורות העתיקות האדם ידע לרפא את עצמו, לחדש את האנרגיות שלו ולייצר אנרגיות עדינות. הסוד לכל אלו קשור בנשימה. הנשימה, כשהיא זורמת, עמוקה ורגועה מביאה אלינו את האהבה, האהבה היא המרפא לנשמה. בית הספר הבינלאומי למודעות עצמית פותח שעריו לאחד מדרכי התרגול העתיקות של ריפוי האדם את עצמו.

במפגש נבוא במגע, נתרגל ונלמד:

1. האנרגיות העדינות הקיימות וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי בחיי היומיום
2. בעזרת הנשימה, נכנס למצב פנימי של שקט, נתנסה ביצירת איזון וריפוי של עצמנו.
3. נבוא במגע עם ידע עתיק המדבר על התפתחותו האפשרית של האדם.
המכונה האנושית מורכבת ממרכזי אנרגיה שונים. לכל אחד מהם תפקיד. כאשר המצב הפנימי לא מאוזן, המרכזים השונים פועלים באופן שגוי, ולכן אנחנו רחוקים מאוד מהיכולת האמיתית שלנו וממימוש הפוטנציאל האישי שלנו
להכיר את התפקודים השונים שלנו – איך אנו בנויים? להכיר את עצמנו, על מנת לנהל ולארגן את האנרגיות הפנימיות שלנו לטובת רווחה אישית, תחושת שלווה, ויכולת לנוע לעבר המטרות האישיות שלנו.
איזון איך להביא את החלקים השונים בתוכנו לאיזון? המכונה האנושית מורכבת ממרכזי אנרגיה שונים. לכל אחד מהם תפקיד. כאשר המצב הפנימי לא מאוזן, המרכזים השונים פועלים באופן שגוי, ולכן אנחנו רחוקים מאוד מהיכולת האמיתית שלנו וממימוש הפוטנציאל האישי שלנו.

שקט איך להיכנס למימד עמוק של שקט שמביא לשינוי מיידי ולהקל על המתח והלחץ? במפגש המדע של האנרגיה, נלמד להכיר את התפקודים השונים, נתרגל יחד כיצד ניתן לשפר את מצבנו, נקבל כלים שנוכל להמשיך ולתרגל בבית, ונוכל אם נרצה להתחיל מסע של שיפור עצמי והתפתחות.

איפה ומתי?

יום שישי 02.08.2024
בין 12:00 – 10:00

ברישפון – חוות נערי האור

חניה במגרשי הטניס הקרובים בבקשה

מנחה המפגש

רני אורן

מדריך בבית הספר הבינלאומי למודעות עצמית.
מאמן בשיטת OMM. מייסד ומנכ״ל עמותת פטריציו פאולטי להתפתחות ותקשורת בישראל.
בעל רמה ראשונה ושנייה במדע של האנרגיה .

להרשמה למפגש לחצו כאן

עלות המפגש 97 ש”ח לתשלום ב-PayBox

יש לך שאלות
או צורך בעזרה?

אנחנו כאן עבורך:

אדווה 050-680-3272

יהודית 052-5335632

team@selfawareness.co.il

© 1998-2023 SELF AWARENESS INSTITUTE LTD. כל הזכויות שמורות. 

מדיניות פרטיות תנאים והגבלות | מדיניות Cookies 

up